poniedziałek, 31 października 2011

Internauci krytykują

Jeszcze przed otwarciem obwodnicy internauci zwracali uwagę na budowę i oznakowanie. Zaskakujące są niektóre komentarze, i proroctwa. Teraz możemy powiedzieć, że wiele się sprawdziło.


Nie tylko o Strzelinie brak informacji, również jadąc od Wojsławia 401 na tablicy informacyjnej nie ma informacji, że można obwodnicą jechać do Opola, co wprowadza w błąd kierowców, którzy jadą przez miasto. Dodatkowo na skrzyżowaniach na Ziębice i Strzelin zostały źle ustawione znaki, raz, że są nie widoczne przez drzewa, to po drugie znak ustąp pierwszeństwa jest zasłonięty dużą zieloną tablicą informacyjną o kierunkach jazdy i jeszcze nie w tym miejscu jest ustawiony.
Tak pisał Damen, 13 VII 2011 http://forum.nysa.pl/viewtopic.php?t=17239

nie wiem jak można tam wypadek spowodować no chyba że się jedzie ze 140km/h na blacie i więcej. ja obwodnice przejechałem mając max 120 na liczniku i bardzo dobrze się prowadziło (koło 1-2 w nocy więc w miarę pusto było). Zobaczymy czy asfalt wytrzyma pierwszą zimę ;)
Tak pisał inny kierowca już po otwarciu.

Wydaje mi się (mam nadzieje, że to takie mylne wrażenie), że skrzyżowania na obwodnicy (zwłaszcza te dwa środkowe np. z drogą na Strzelin) będą niebezpieczne. Będzie tam duzo kolizji- rondo by było bezpieczniejsze. Mam nadzieje, że się mylę :)
Tak pisał s_s, 29-06-2011 11:39, na http://grodkowskie.info/component/content/1926?task=view
a warto zauważyć, że pisał to przed oddaniem obwodnicy do użytku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz